Verzenden en Schade

Wij streven ernaar om uw bestelling binnen 3 werkdagen na bestelling te versturen. Wij verzenden wereldwijd en verpakken zeer secuur met professioneel materiaal.

We verzenden standaard met PostNL, uw pakket is verzekerd. Voor vertragingen, beschadigingen of diefstal tijdens verzending en het niet behoorlijk overkomen van bestellingen is La Vitrine de Caroline niet aansprakelijk, wij handelen eventuele schade echter wel voor u af met PostNL. Indien de inhoud van uw pakket onverhoopt schade heeft opgelopen door de verzending dienen wij een claim in bij PostNL, dit is echter alleen mogelijk als u de schade binnen 3 dagen na ontvangst van de zending aan ons meldt. Indien de claim wordt toegekend, vergoedt PostNL slechts 60% van de waarde van het door u gekochte item, aangezien het tweedehands artikelen betreft. Wij vragen u om een aantal specifieke foto's te maken van het beschadigde artikel en de verzenddoos met het opvulmateriaal. De foto's staan hieronder beschreven.

  • Een foto van de verzenddoos met het adres label duidelijk in beeld. Als de doos is beschadigd, graag foto's van deze beschadiging. 
  • Een foto van de geopende doos met het door u bestelde item en het verpakkingsmateriaal.
  • Een foto van het verpakkings- en beschermende materiaal.
  • Een foto van het beschadigde item.
  • Een close-up van deze beschadiging.
  • Een close-up van het verzendlabel.

Het is mogelijk om uw bestelling op afspraak af te halen in Bussum. Stuurt u a.u.b. een mail naar info@lavitrinedecaroline.nl om een afspraak te maken. Verrekening van de verzendkosten zal plaatsvinden bij het afhalen. Deze ophaalmogelijkheid is niet van toepassing op bestellingen die zijn betaald met PayPal.

Binnen Nederland worden pakketten tot 30 kg tegen hetzelfde tarief verstuurd.

Indien u vanuit een ander land dan Nederland, binnen de EU bestelt, dan gelden de tarieven per gewichtsklasse. Standaard wordt het gewicht tot 2 kg berekend. Zwaardere pakketten worden in overleg met de klant pas geleverd als de juiste verzendkosten zijn overgemaakt op onze bankrekening.

 

SPAARPROGRAMMA / LOYALTY PROGRAM

NIEUW! Vaste klanten sparen nu automatisch voor korting. Lees hierover op de pagina Klantenservice, subpagina Spaarprogramma.

NEW! La Vitrine de Caroline's loyalty program. Read more on the page Customer service, sub page Loyalty program.

 

© 2016 - 2025 La Vitrine de Caroline | sitemap | rss

Menu

Nederlands

Nederlands