Klachten

Helaas kan het altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@lavitrinedecaroline.nl, wij zullen ons uiterste best doen om samen met u tot een oplossing te komen. Mocht dit niet lukken dan is het sinds 15 februari 2016 voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. 

BESTELLINGEN DIE WORDEN GEPLAATST IN DE PERIODE WOE 12 JUNI - VRIJDAG 28 JUNI WORDEN NIET EERDER DAN MAANDAG 1 JULI IN BEHANDELING GENOMEN.

ORDERS PLACED IN THE PERIOD WEDNESDAY JUNE 12 - FRIDAY JUNE 28 WILL NOT BE PROCESSED UNTIL MONDAY JULY 1.

SPAARPROGRAMMA / LOYALTY PROGRAM

NIEUW! Vaste klanten sparen nu automatisch voor korting. Lees hierover op de pagina Klantenservice, subpagina Spaarprogramma.

NEW! La Vitrine de Caroline's loyalty program. Read more on the page Customer service, sub page Loyalty program.

 

© 2016 - 2024 La Vitrine de Caroline | sitemap | rss